PROTESTAS

Trece alumnos se quedan fuera del IES Otero Pedrayo de Ourense

Conflicto escolar en el Colegio Irmáns Villar.
photo_camera Conflicto escolar en el Colegio Irmáns Villar.
El ANPA del Irmáns Villar, adscrito al instituto Otero Pedrayo de Ourense, se concentró ayer para alertar de esta situación

La Asociación de Nais e Pais del CEIP Plurilingüe Irmáns Villar se concentró ayer frente al centro por la “insuficiencia de prazas”, tal y como advierten, en el IES Otero Pedrayo, el centro al que está adscrito el colegio. “Vémonos na obriga de realizar esta primeira concentración para transmitir a indignación das familias á Comunidade Educativa do noso centro”, alertan desde el ANPA, “ante o problema causado pola Xefatura Territorial e pola súa inacción para a resolución do mesmo”.

Los padres y madres del Irmáns Villar cifran en 97 las solicitudes de matrícula presentadas para el próximo curso entre su colegio, el Plurilingüe Amadeo Barroso y el As Mercedes. Estos tres centros están bajo el paragüas del Otero Pedrayo. Según explican, en el instituto solo se ofrecen 84 plazas. El ANPA lamenta que 13 alumnos se quedarían fuera de cursar la educación secundaria allí. En el Irmáns Villar hay 11 afectados, de acuerdo con su relato.

Desde el ANPA del Irmáns Villar señalan directamente a la Xefatura Territorial de Educación. Aseguran que mantuvieron tres reuniones con este departamento autonómico “e tamén coa delegada da Xunta en funcións”. Aun así, “non conseguimos que nos presentaran ningunha solución práctica. Só nos propuxeron agardar e confiar en que non todas as reservas formalizasen a solicitude de admisión no IES Otero Pedrayo, feito que agora vemos non aconteceu”.

Ese es el motivo de la concentración, que reunió a padres y alumnos a las puertas del colegio. Portaban pancartas tales como “Xefatura non calcula, o alumnado non matricula” o “solución co noso centro de adscrición”. “Entendemos que houbo unha total falta de planificación”, observan desde el ANPA, que exige garantizar la plaza a los 11 solicitantes que se quedan fuera.

“De non ser atendidos os nosos dereitos, continuaremos coa nosa folla de ruta”, añaden. De hecho, está prevista una nueva concentración para este jueves, 2 de mayo, a las diez de la mañana ante la Xefatura Territorial de Educación. Los padres y madres del Irmáns Villar hacen un llamamiento “ao resto da comunidade educativa de Ourense, partidos políticos e sindicatos” para que los acompañen en sus reivindicaciones.

Te puede interesar